رژیم در دوران بارداری ، برنامه غذایی مناسب برای بانوان باردار

پیروی از یک رژیم غذایی سالم در طول بارداری بسیار مهم است. در طول این دوره، بدن شما به مواد مغذی، ویتامینها و مواد معدنی اضافی نیاز دارد. در واقع، در طول سه‌ماهه‌ی دوم و سوم روزانه به ۳۰۰- ۳۵۰ کالری اضافی نیاز دارید. رژیم‌هایی که فاقد مواد غذایی کلیدی هستند، می‌تواند بر رشد کودک تاثیر منفی بر جای گذارد. در ادامه با مقاله رژیم در دوران بارداری با کاج درخشان همراه باشید.

بیشتر بخوانید

برای مقابله با آلودگی هوا چه بخوریم؟

برای مقابله با آلودگی هوا چه بخوریم؟ چه خوراکی‌هایی از ما در برابر آلاینده‌ها محافظت می‌کنند؟ برای مقابله با آلودگی هوا، بهتر است مصرف این آنتی‌اکسیدان‌های مغذی را که در ادامه معرفی می‌کنیم، در دستور رژیم غذایی خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید

نوشیدن آب و مزایایی که این مایع حیات برای بدن دارد

کم کردن نوشیدنی های دیگر و جایگزین کردن‍شان با آب می تواند روی حس و حال تان تاثیر گذاشته، انرژی تان را تقویت کرده و مزایای زیادی را برای سلامتی تان به همراه بیاورد. در حقیقت نوشیدن آب خالص تغییرات شگرفی در بدن شما ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید

رژیم گروه خونی و همه چیزهایی که در مورد آن باید بدانید

رژیم گروه خون در بیست سال اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. طرفداران این رژیم اعتقاد دارند که گروه خونی مشخص کننده نوع غذای مناسب برای سلامت هر فرد است. افراد بسیاری در جهان از این رژیم استفاده می‌کنند و معتقد هستند که این رژیم زندگی‌ شان را متحول کرده است. در این مطلب درباره رژیم گروه خون ، خوراکی‌ها و رژیم غذایی مناسب هر گروه خونی اطلاعاتی به شما ارائه خواهیم داد .

بیشتر بخوانید